Helpt online verder
Zo zorg je er voor dat je Google Ads verificatie wordt afgerond
Google is vanuit de EU verplicht om meer transperantie te bieden en een goed inzicht te hebben in de adverteerders op hun platform. Een grote reden hiervan is de toename van AI gegenereerde content waarmee scam camapgnes worden opgezet. Dit betekend helaas voor veel bedrijven dat er een vragenlijst moet worden ingevuld over:
- Jullie bedrijfsvoering
- Hoe jullie om gaan met persoonsgegevens
- Wie het bedrijf is dat jullie online campagnes beheert en hoe deze samenwerking eruit ziet
Om jullie te helpen bij dit proces hebben wij een guide gemaakt om deze verificatie af te ronden. Dit zal even duren, maar daarna ben je voor altijd een geverifieerd bedrijf bij Google en zullen er geen beperkingen meer ontstaan in de toekomst.
Rondje de verificatie niet af? Dan wordt je Google Ads account helaas gedeactiveerd wat voor een flink gat in je online zichtbaarheid en acquisitie kan zorgen.
Hulp nodig bij je verificatie? Neem dan contact met ons op voor al je vragen of als je het fijn vind als iemand met je mee kijkt via hallo@2befresh.nl
Begeleiding per onderdeel van het formulier
Deel 1 – Over de adverteerder
Je klant ID vind je altijd rechtsboven in ads.google.com na het inloggen en is een 11 cijferige code, deze is vaak automatisch al ingevuld bij het starten van de verificatie.
- Bijlage: Uittreksel Handelsregister van de organisatie.
- Tekst vraag 5: “2BeFresh – https://www.2befresh.nl/ 2BeFresh is een marketingbureau dat de SEA campagnes voor ons bedrijf beheert. Daarnaast verzorgt 2BeFresh ook de content op de website. De samenwerking bestaat uit een maandelijks aantal uur dat ingezet wordt voor onze online marketingactiviteiten. Het doel van de Google Ads campagnes is het aantrekken van nieuwe klanten.
- Bijlage vraag 5: factuur MoM uren die vanuit 2BeFresh naar jullie is gestuurd moet voldoen.
Deel 2 – over u
Deel 3: Over het bedrijfsmodel en de partnerschappen van de adverteerder
Reviews
Dit zeggen onze klanten
Ervaringen zijn tegenwoordig zo enorm belangrijk! Daarom raden wij al onze klanten aan om deze te verzamelen en te delen. Wij doen dat ook!
Je wilt toch graag weten wat jouw voorgangers vonden van een product of dienstverlening? Hier zie je enkele van deze reacties.
Vrijblijvend advies
Weten hoe jij online kan scoren?
Maak een afspraak via onze contactpagina of laat je gegevens achter.