CRM Customer relationship management op maat
Al jouw relaties in 1 systeem

CRM

Meer halen uit jouw klantrelaties? Een CRM (Customer Relationship Management) is dé tool voor rechttoe rechtaan databasemanagement en de perfecte klant follow-up, van het eerste contact tot lang nadat de deal gesloten is. Een goed CRM is cruciaal om alle door elkaar lopende processen overzichtelijk in beeld te krijgen, van al je contacten en offertes tot sales, statistieken en meer. Het is jouw persoonlijke assistent die altijd het antwoord heeft op je vragen rondom een specifieke klant. Betaalbaar, tijdbesparend én op maat gebouwd door 2BeFresh!

Custom CRM, wat kan je ermee?

Met jouw eigen CRM systeem kun je al je klantgegevens vanuit één database beheren, zoals namen en adressen, maar ook informatie over vorige aankopen, geografie, bedrijfsgrootte, de communicatiegeschiedenis en veel meer. Je voegt informatie gemakkelijk toe en vindt het net zo eenvoudig weer terug, zelfs automatisch als je dat wilt.

Maar een CRM biedt nog veel mogelijkheden. Maak professionele offertes in je eigen huisstijl. Sluit deals sneller door ze online te versturen en goed te laten keuren. Maximaliseer je verkopen door iedere verkoopkans perfect op te volgen en verkrijg vervolgens actiegerichte statistieken van je verkoopprestaties. Ook behoud je het inzicht in de winst van je bedrijf en het bedrag dat nog openstaat in onbetaalde facturen. Doordat we het op maat voor jou kunnen bouwen, bepaal je zelf welke functionaliteiten al dan niet relevant zijn voor jouw bedrijf.

CRM Landkaart klanten
CRM systeem op maat werknemers gebruikers

De voordelen van een CRM systeem

Met een goed CRM werk je efficiënter, heb je altijd en overal inzicht op lopende processen en verzamel je verrassende statistieken waar je learnings uithaalt. Andere voordelen zijn:

  • Optimale klantervaring: alle documenten, gesprekken, afspraken en voorkeuren van de klant zijn snel in te zien, waardoor je snel kunt reageren als er actie nodig is.
  • Cross- en upsellmogelijkheden: door aankooppatronen, voorkeuren en wensen van de klant, verschijnen er al snel cross- en upsellmogelijkheden.
  • Klantwaarde stijgt: bevindingen/statistieken/wensen worden in kaart gebracht waardoor de waarde van de klant stijgt en speel je hierop in, kun je de omzet verhogen.
  • Hogere productiviteit: Medewerkers kunnen snel alles inzien, werken daardoor efficiënter en hierdoor wordt de algehele productiviteit positief beïnvloed. Da’s pas een win-winsituatie.
2BeFresh Vergaderruimte Woonkamer
Diensten Wall of Fame Webshops
Diensten 2BeFresh SEO Optimalisatie woonkamer
Reviews

Dit zeggen onze klanten

Ervaringen zijn tegenwoordig zo enorm belangrijk! Daarom raden wij al onze klanten aan om deze te verzamelen en te delen. Wij doen dat ook!

Je wilt toch graag weten wat jouw voorgangers vonden van een product of dienstverlening? Hier zie je enkele van deze reacties.

Wouter Post van Internetbureau 2BeFresh
Vrijblijvend advies

Weten hoe jij online kan scoren?

Kom in contact met onze altijd vrolijke Wouter. Hij neemt je maar wat graag mee langs de mogelijkheden omtrent online marketing, conversie optimalisatie en meer...