Leads genereren met 2BeFresh
Leads genereren
Leadgeneratie is een duur woord voor het werven van persoonsgegevens voor een bepaald doel. Deze persoonsgegevens zijn van mensen die klant zouden kunnen worden omdat ze interesse hebben in jouw bedrijf. De gegevens van deze mensen kunnen voor verschillende doeleinden gebruikt worden. Voorbeelden hiervan zijn het verkopen van een product, maar ook het invullen van een vacature of het verzenden van een mailing. Voor het genereren van leads zijn er twee dingen nodig: het eerste is een bezoekersbron. Denk hierbij aan een e-mailcampagne of een social media campagne. Zulke campagnes genereren bezoekers, waarvan straks een bepaald percentage het leadformulier gaat invullen.
Leads genereren via landingspagina’s
Om leads te genereren is er een landingspagina nodig. Hier worden bezoekers vanaf verschillende kanalen heen gestuurd. Op deze pagina zien ze naast het leadformulier ook diverse content over het desbetreffende onderwerp waar ze zich voor willen aanmelden. Wanneer mensen op de landingspagina terechtkomen, geven ze in principe al aan dat ze geïnteresseerd zijn in een product of dienst. Door een effectieve landingspagina is de kans groot dat ze gegevens achterlaten.
Zodra een gebruiker het formulier invult, worden deze gegevens een zogenoemde ‘lead’ en kunnen deze gegevens worden gebruikt voor diverse doeleinden.
Reviews
Dit zeggen onze klanten
Ervaringen zijn tegenwoordig zo enorm belangrijk! Daarom raden wij al onze klanten aan om deze te verzamelen en te delen. Wij doen dat ook!
Je wilt toch graag weten wat jouw voorgangers vonden van een product of dienstverlening? Hier zie je enkele van deze reacties.
Vrijblijvend advies
Weten hoe jij online kan scoren?
Maak een afspraak via onze contactpagina of laat je gegevens achter.