Blog

Home  /  Blog   /  2BeFresh is voor het 3e jaar op rij online partner van de IJsselsteinloop!

2BeFresh is voor het 3e jaar op rij online partner van de IJsselsteinloop!

Ook dit jaar is 2BeFresh weer sponsor van de IJsselsteinloop in IJsselstein! 4 jaar geleden zijn we benaderd door de voorzitter omdat ze aan het kijken waren de naar de vernieuwing van de website. Voor de editie in 2016 hebben we de toenmalige bijna 10 jaar oude website vernieuwd door een compleet nieuwe website te bouwen. Deze website staat inmiddels al 3 jaar online en is tienduizenden keren bezocht. De site is gebouwd om pieken van honderden bezoekers tegelijk aan te kunnen in de weer voor en op de dag van de loop zelf.

Tijdens het event

Tijdens het event zelf verzorgen wij alle sociale media uitingen & livestreams. De organisatie van de IJsselsteinloop heeft hier tijdens het event zelf geen tijd voor dus ontzorgen wij hen daarmee.
Door deze aanpak groeit het sociale media verkeer om het event ieder jaar weer gestaag door. Ook dit jaar nemen wij alles weer over op 19 mei, zo kan de organisatie zich focussen op het event zelf en zorgen wij dat de thuisblijvers op de hoogte blijven van het event.

Facebook Live

Twee edities geleden hebben we tijdens de IJsselsteinloop een pilot met livestreamen gedaan. De vraag hierbij was of mensen geïnteresseerd waren om hun geliefde te zien starten en of finishen vanaf een afstand, de resultaten hierop waren positief. Het opvolgende jaar hebben we de mogelijkheid om te livestreamen goed benut en werd het bereik per stream steeds groter. Vooral bij de IJsselsteinloop4kids waren de reacties boven verwachting, een recordaantal ouders, grootouders en kennissen hebben hun kinderen zien starten tijdens de IJsselsteinloop4kids.

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Volg ons het live tijdens de IJsselsteinloop op de Facebookpagina van de IJsselsteinloop.

Editie 2019

Ook in 2019 zullen wij de IJsselsteinloop blijven ondersteunen waar nodig. Samen met de organisatie onderzoeken we op dit moment hoe we de informatie op de website nog beter bij de lopers kunnen krijgen en bestuderen we hoe gebruikers over de website surfen, zo kunnen we de volgende editie nog een nog betere website aan de lopers bieden.

Stef is eigenaar en oprichter van 2BeFresh en werkt sinds 2010 met sociale media en de ontwikkeling van websites. Hiernaast adviseert Stef bedrijven over hoe ze hun visitekaartje op het internet kunnen verbeteren.