Focus op kennisdelen: 2BeFresh legt uit

Home  /  Nieuws   /  Focus op kennisdelen: 2BeFresh legt uit

Focus op kennisdelen: 2BeFresh legt uit

Binnen Internetbureau 2BeFresh ligt de focus al jaren op het vergaren van kennis en deze kennis intern met elkaar delen. Mede daarom hebben we eind 2019 een intranet gebouwd waar alle informatie verzameld is en waardoor al onze medewerkers up to date zijn met de laatste kennis. Tijdens de pandemie bleek meer dan eens dat het centraal bewaren van kennis de productiviteit vergroot.

Ruim een jaar geleden toen ik wegens weersomstandigheden gestrand was in Madrid en door de luchtvaartmaatschappij van het kastje naar de muur gestuurd werd, is de propositie ontstaan dat we het beste Internetbureau van het land willen worden. Niet op basis van prijs of omzet, maar op basis van service & kwaliteit. Dit jaar gaan we deze propositie nog een beetje verder uitbreiden. We willen een voorbeeld zijn voor onze concurrenten/collega’s en gaan starten met het openbaar delen van kennis via onze website.

Waarom ik het delen van kennis met klanten en externen zo belangrijk vind?
In onze branche heb je te maken met (voor veel ondernemers) ‘ingewikkelde’ termen. Ik wil het abracadabra gehalte wegnemen en dingen stap voor stap gaan uitleggen. Dit zorgt ervoor dat het kennisniveau van onze klanten toeneemt en waardoor we uiteindelijk betere websites kunnen en mogen gaan maken.
Vorig jaar zijn we gestart met de begrippenlijst, een lijst van veelvoorkomende woorden waar onze klanten vragen over de betekenis hebben of waarvan we merken dat daar miscommunicatie over ontstaat. Dat was het opstapje naar 2BeFresh legt uit.

Wat houdt 2BeFresh legt uit in?
Binnen 2BeFresh legt uit gaan we eens in de zoveel tijd in op een vraag van een klant en vertellen we hoe je dit eenvoudig zelf kunt toepassen.
Hierbij kun je denken aan het uitsluiten van Payment Providers in Google Analytics, het taggen weer werkend maken op je zakelijke Facebookpagina of hoe je een Google Maps error van je site krijgt.

Deze geestelijk leider heeft bij 2BeFresh de touwtjes in handen. Mr. Lindeman draait al sinds 2010 op volle toeren mee in de wereld van Social Media, webdesign en IT oplossingen. Stef is een rasondernemer in hart en klieren. Hij is niet te stoppen en dat is wel te merken aan de talloze toegewijde uren die hij spendeert aan telefoon of achter toetsenbord. Wat extra slaap zal hem goed doen, anderzijds blijft hij zijn klanten al jaren achtereen verrassen met de juiste oplossingen en het beste advies op het gebied van online ondernemerschap!