Social Media Advertising 2BeFresh

Focus op kennisdelen: 2BeFresh legt uit

16 maart 2021
2befresh legt uit

Stef Lindeman

Marketeer


Artikel delen

Binnen Internetbureau 2BeFresh ligt de focus al jaren op het vergaren van kennis en deze kennis intern met elkaar delen. Mede daarom hebben we eind 2019 een intranet gebouwd waar alle informatie verzameld is en waardoor al onze medewerkers up to date zijn met de laatste kennis. Tijdens de pandemie bleek meer dan eens dat het centraal bewaren van kennis de productiviteit vergroot.

Ruim een jaar geleden toen ik wegens weersomstandigheden gestrand was in Madrid en door de luchtvaartmaatschappij van het kastje naar de muur gestuurd werd, is de propositie ontstaan dat we het beste Internetbureau van het land willen worden. Niet op basis van prijs of omzet, maar op basis van service & kwaliteit. Dit jaar gaan we deze propositie nog een beetje verder uitbreiden. We willen een voorbeeld zijn voor onze concurrenten/collega’s en gaan starten met het openbaar delen van kennis via onze website.

Waarom ik het delen van kennis met klanten en externen zo belangrijk vind?

In onze branche heb je te maken met (voor veel ondernemers) ‘ingewikkelde’ termen. Ik wil het abracadabra gehalte wegnemen en dingen stap voor stap gaan uitleggen. Dit zorgt ervoor dat het kennisniveau van onze klanten toeneemt en waardoor we uiteindelijk betere websites kunnen en mogen gaan maken.
Vorig jaar zijn we gestart met de begrippenlijst, een lijst van veelvoorkomende woorden waar onze klanten vragen over de betekenis hebben of waarvan we merken dat daar miscommunicatie over ontstaat. Dat was het opstapje naar 2BeFresh legt uit.

Wat houdt 2BeFresh legt uit in?

Binnen 2BeFresh legt uit gaan we eens in de zoveel tijd in op een vraag van een klant en vertellen we hoe je dit eenvoudig zelf kunt toepassen.
Hierbij kun je denken aan het uitsluiten van Payment Providers in Google Analytics, het taggen weer werkend maken op je zakelijke Facebookpagina of hoe je een Google Maps error van je site krijgt.

Stef Lindeman van 2BeFresh
Vrijblijvend advies

Weten hoe jij online kan scoren?

Kom in contact met onze altijd scherpe Stef. Hij neemt je maar wat graag mee langs de mogelijkheden omtrent online marketing, conversie optimalisatie en meer...