Al jouw relaties in 1 systeem

CRM

Een CRM (Customer Relationship Management) is dé tool voor overzichtelijk databasemanagement en een perfecte klantfollow-up – van het eerste contact tot lang na het sluiten van de deal. 

Een goed CRM is cruciaal om alle processen overzichtelijk in beeld te brengen: van contacten en offertes tot sales, statistieken en meer. Het is jouw persoonlijke assistent die altijd antwoord heeft op vragen over een specifieke klant. Betaalbaar, tijdbesparend én op maat gebouwd door 2BeFresh!

CRM 2befresh

Wat kun je met een custom CRM?

Met jouw eigen CRM-systeem beheer je al je klantgegevens vanuit één centrale database. Denk aan namen en adressen, maar ook aan informatie over eerdere aankopen, geografische locatie, bedrijfsgrootte, communicatiegeschiedenis en meer. Je voegt eenvoudig nieuwe informatie toe en vindt deze net zo makkelijk weer terug – desgewenst zelfs automatisch.

Maar een CRM biedt nog veel meer mogelijkheden. Maak professionele offertes in je eigen huisstijl. Sluit deals sneller door ze online te versturen en direct te laten goedkeuren. Maximaliseer je verkoopkansen door elk traject nauwkeurig op te volgen en krijg actiegerichte statistieken van je verkoopprestaties. Daarnaast behoud je het inzicht in de winst van je bedrijf en het openstaande bedrag aan onbetaalde facturen.

Omdat we het CRM volledig op maat voor je bouwen, bepaal je zelf welke functionaliteiten wel of niet relevant zijn voor jouw bedrijf.

De voordelen van een CRM systeem

Met een goed CRM werk je efficiënter, heb je altijd en overal inzicht in lopende processen en verzamel je verrassende statistieken waar je waardevolle inzichten uit haalt. Andere voordelen zijn:

  • Optimale klantervaring: alle documenten, gesprekken, afspraken en voorkeuren van de klant zijn snel in te zien, waardoor je direct kunt reageren wanneer actie nodig is.
  • Cross- en upsellmogelijkheden: door inzicht in aankooppatronen, voorkeuren en wensen van de klant ontstaan er automatisch kansen voor cross- en upselling.
  • Stijgende klantwaarde: bevindingen, statistieken en wensen worden overzichtelijk in kaart gebracht. Door hierop in te spelen, vergroot je de klantwaarde én de omzet.
  • Hogere productiviteit: medewerkers hebben snel toegang tot alle relevante informatie, werken daardoor efficiënter en verhogen zo de algehele productiviteit. Da’s pas een win-winsituatie.
voordelen van een custom CRM
Gratis advies op maat

Contactformulier

Wil jij meer klanten? Of gewoon eens de mogelijkheden bespreken? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

We beantwoorden doorgaans binnen 24 uur.

"*" geeft vereiste velden aan