Zo zorg je er voor dat je Google Ads verificatie wordt afgerond
Google is vanuit de EU verplicht om meer transparantie te bieden en beter inzicht te geven in de adverteerders op hun platform. Een belangrijke reden hiervoor is de toename van AI-gegenereerde content, waarmee scamcampagnes worden opgezet. Dit betekent helaas voor veel bedrijven dat er een vragenlijst moet worden ingevuld over:
-
Jullie bedrijfsvoering
-
Hoe jullie omgaan met persoonsgegevens
-
Wie het bedrijf is dat jullie online campagnes beheert en hoe deze samenwerking eruitziet
Om jullie te helpen bij dit proces, hebben wij een gids gemaakt om de verificatie succesvol af te ronden. Dit kost even wat tijd, maar daarna ben je voorgoed een geverifieerd bedrijf bij Google en ontstaan er in de toekomst geen beperkingen meer.
Rond je de verificatie niet af? Dan wordt je Google Ads-account helaas gedeactiveerd, wat kan zorgen voor een flink gat in je online zichtbaarheid en acquisitie.
Hulp nodig bij je verificatie? Neem dan contact met ons op voor al je vragen of als je het fijn vind als iemand met je mee kijkt via hallo@2befresh.nl