Samen online scoren!

Online Marketing Strategie

Een spiksplinternieuwe website of je online visitekaartje de nodige make-over gegeven? Hoewel de looks zeker belangrijk zijn, kom je alleen daarmee vaak niet als winnaar uit de bus.

Een typisch 2BeFresh gezegde is ‘een website is nooit af’. Doorontwikkeling is belangrijk en daar komt een goede online marketingstrategie om de hoek kijken.

Een marketing oplossing die past

Er is niet één gouden formule. Elke organisatie is immers weer anders. Op basis van jouw wensen en behoeften passen wij onze dienst aan. Met onze ‘Marketing op Maat’ aanpak bekijken we samen welke online kansen er zijn en werken we op de lange termijn aan een sterker online profiel.

Hierin maken we vaak een combinatie tussen zoekmachine optimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA)

SEO helpt je organisch beter gevonden te worden door (potentiële) klanten, terwijl SEA met een zelfgekozen budget direct nieuwe bezoekers naar je site brengt en je conversies verhoogt. Maar er is meer…

De socials horen er ook bij

Social media speelt tegenwoordig een steeds grotere rol in het succes van je bedrijf. Een doordachte socialmediastrategie is daarom onmisbaar. Facebook en Instagram, die vallen onder Meta, zijn via het platform Meta for Business te beheren

Facebook marketing blijft een krachtig middel om je bedrijf onder de aandacht te brengen, vooral voor de consumentenmarkt (B2C). Houd er wel rekening mee dat het organisch bereik op Facebook beperkt is, waardoor adverteren steeds belangrijker wordt om zichtbaar te blijve

Bedien jij de B2B markt, dan is het zeker de moeite waard om LinkedIn marketing te overwegen. Hoewel LinkedIn minder intensief wordt gebruikt dan Facebook of Instagram, heeft het een hogere betrokkenheid. Bovendien is het ideaal om jouw boodschap onder de aandacht te brengen bij professionals.

Aan de slag met e-mailmarketing

Voor een compleet online marketingplaatje mag e-mailmarketing niet ontbreken. Wist je dat e-mail vaak één van de hoogste conversieratio’s behaalt binnen online marketing? Maar betekent dat dat je meteen een nieuwsbrief moet starten? Zeker niet. Een succesvolle e-mailcampagne vraagt meer aandacht dan je misschien denkt.

De inhoud moet relevant en waardevol zijn voor de ontvanger. Zonder relevante content belandt jouw bericht snel in de digitale prullenbak. Daarnaast is het belangrijk om te voldoen aan alle wet- en regelgeving rondom e-mailmarketing. Het starten van een e-mailcampagne mag namelijk niet zomaar. Maar wees gerust, wij helpen je graag zorgen dat alles tiptop geregeld is, van e-mail tot je hele online marketing strategie.

Goed nieuws: wij zijn officiële partner van Mailchimp, een van de meest gebruikte en betrouwbare e-mailmarketingplatformen. Hierdoor kunnen we jou optimaal ondersteunen bij het opzetten en beheren van effectieve e-mailcampagnes.

Gratis advies op maat

Contactformulier

Wil jij meer klanten? Of gewoon eens de mogelijkheden bespreken? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

We beantwoorden doorgaans binnen 24 uur.

"*" geeft vereiste velden aan