Meer omzet uit de website
Van A naar (B)ekmn
In deze showcase Bouw & Kozijnen Midden Nederland uit IJsselstein. Een aannemersbedrijf en een kozijnen fabriek in één organisatie. Deze club vakmensen is het liefst elke dag, en soms ook in het weekend, druk met mooie dingen maken en bouwen.
Geen tijd dus om ook de online marketing voor hun rekening te nemen. “Daar hebben wij jullie toch voor” en zo blijkt maar weer: doe waar je goed in bent en besteed bepaalde zaken uit aan professionals. Net als hun klanten eigenlijk.
Het strijdplan: een functionele website die zichzelf terugverdient – Challenge accepted!
Nieuwe website .
Klaar voor de start af: heerlijk om from scratch een nieuwe website te bouwen!
Aan de hand van de huisstijlgids van Bekmn is een totaal nieuwe website ontwikkeld. Aandachtspunten:
- Pagina structuur tbv. SEO
- Gebruik van nieuwe foto’s
- Een goede basis voor de toekomst
Waar zoekt je klant op .
Website bezoekers kunnen nu eerder afgeleverd werk bekijken en contact op nemen. Echter, als niemand de website bezoekt ontvang je ook geen extra aanvragen. Hoe nu verder?
De snelste manier is adverteren op de juiste zoektermen. De oplossing op lange termijn is SEO en ook daarvoor moet je weten waar klanten op zoeken. Logische vervolgstap: een zoekwoorden onderzoek.
Online staat van dienst
Portfolio met bouwprojecten
Steeds meer klanten vroegen om beeldmateriaal. 2BeFresh verzamelde alle gegevens en bundelde dat tot een portfolio met losse afbeeldingen en projecten.
Toekomstige website bezoekers (potentiële klanten) kunnen vervolgens direct zien wat Bekmn allemaal kan maken en dat ze kwaliteit en goed werk opleveren.
Trechter richting conversie
Landingspagina’s + Call2Action
Na het onderzoek is de website hier verder op ingericht met de juiste content. Potentiële klanten moeten precies vinden wat ze nodig hebben. Denk hierbij aan portfolio items, werkervaring en verdere informatie.
Klanten moeten snel contact kunnen opnemen! Elke pagina heeft daarom onderaan een contactformulier. Deze formulieren komen rechtstreeks bij Bekmn in de mailbox. In de e-mails kunnen ze precies zien vanaf welke pagina deze is verzonden.
Snel resultaat
Online adverteren
Technisch gezien was alles klaar om te kunnen adverteren. Wij maakten gerichte advertenties voor verschillende landingspagina’s en koppelden daar de juiste zoekwoorden aan.
Het is wel zaak om de campagnes te monitoren en waar nodig bij te schaven om zo te voorkomen dat er onnodig geld uit gegeven wordt. Vervolgens hadden wij de juiste formule gevonden en dat was te merken in de inbox van Bekmn!
1400% Meer aanvragen in 10 dagen
Meer aanvragen -> meer omzet
Na enkele dagen en wat aanpassingen kwamen wij tot de perfecte mix. Dat betekent dat alle aanvragen ook relevant waren! Je wilt namelijk als bedrijf het liefst alleen JA verkopen.
Voor deze campagne hadden wij een budget van €300,- en hiermee kreeg Bekmn plusminus 15 concrete aanvragen. Ervan uitgaande dat een aan- of opbouw een paar duizend euro omzet oplevert, een prima resultaat.
Reviews
Dit zeggen onze klanten
Ervaringen zijn tegenwoordig zo enorm belangrijk! Daarom raden wij al onze klanten aan om deze te verzamelen en te delen. Wij doen dat ook!
Je wilt toch graag weten wat jouw voorgangers vonden van een product of dienstverlening? Hier zie je enkele van deze reacties.
Vrijblijvend advies
Weten hoe jij online kan scoren?
Maak een afspraak via onze contactpagina of laat je gegevens achter.