Showcase Bouw Kozijnen IJsselstein Online Marketing
Meer omzet uit de website

Van A naar (B)ekmn

In deze showcase Bouw & Kozijnen Midden Nederland uit IJsselstein. Een aannemersbedrijf en een kozijnen fabriek in één organisatie. Deze club vakmensen is het liefst elke dag, en soms ook in het weekend, druk met mooie dingen maken en bouwen.

Geen tijd dus om ook de online marketing voor hun rekening te nemen. “Daar hebben wij jullie toch voor” en zo blijkt maar weer: doe waar je goed in bent en besteed bepaalde zaken uit aan professionals. Net als hun klanten eigenlijk.

Het strijdplan: een functionele website die zichzelf terugverdient – Challenge accepted!

Meer omzet met je website 2BeFresh
Landingspagina voor SEO en SEA 2BeFresh
Zoekwoordplanner onderzoek 2BeFresh
Bouw & Kozijnen case 2BeFresh
2BeFresh Showcase Bouw & Kozijnen
Showcase 2BeFresh Bouw & Kozijnen
muis logo 2befresh
Online staat van dienst

Portfolio met bouwprojecten

Steeds meer klanten vroegen om beeldmateriaal. 2BeFresh verzamelde alle gegevens en bundelde dat tot een portfolio met losse afbeeldingen en projecten.

Toekomstige website bezoekers (potentiële klanten) kunnen vervolgens direct zien wat Bekmn allemaal kan maken en dat ze kwaliteit en goed werk opleveren.

Portfolio bouwprojecten voor klanten
marketing logo 2befresh
Trechter richting conversie

Landingspagina’s + Call2Action

Na het onderzoek is de website hier verder op ingericht met de juiste content. Potentiële klanten moeten precies vinden wat ze nodig hebben. Denk hierbij aan portfolio items, werkervaring en verdere informatie.

Klanten moeten snel contact kunnen opnemen! Elke pagina heeft daarom onderaan een contactformulier. Deze formulieren komen rechtstreeks bij Bekmn in de mailbox. In de e-mails kunnen ze precies zien vanaf welke pagina deze is verzonden.

icon logo 2befresh
Snel resultaat

Online adverteren

Technisch gezien was alles klaar om te kunnen adverteren. Wij maakten gerichte advertenties voor verschillende landingspagina’s en koppelden daar de juiste zoekwoorden aan.

Het is wel zaak om de campagnes te monitoren en waar nodig bij te schaven om zo te voorkomen dat er onnodig geld uit gegeven wordt. Vervolgens hadden wij de juiste formule gevonden en dat was te merken in de inbox van Bekmn!

Google Adwords adverteren meer omzet
pc logo 2BeFresh
1400% Meer aanvragen in 10 dagen

Meer aanvragen -> meer omzet

Na enkele dagen en wat aanpassingen kwamen wij tot de perfecte mix. Dat betekent dat alle aanvragen ook relevant waren! Je wilt namelijk als bedrijf het liefst alleen JA verkopen.

Voor deze campagne hadden wij een budget van €300,- en hiermee kreeg Bekmn plusminus 15 concrete aanvragen. Ervan uitgaande dat een aan- of opbouw een paar duizend euro omzet oplevert, een prima resultaat.

Meer omzet door Google Ads 2BeFresh
Reviews

Dit zeggen onze klanten

Ervaringen zijn tegenwoordig zo enorm belangrijk! Daarom raden wij al onze klanten aan om deze te verzamelen en te delen. Wij doen dat ook!

Je wilt toch graag weten wat jouw voorgangers vonden van een product of dienstverlening? Hier zie je enkele van deze reacties.

Kom in contact met 2BeFresh
Vrijblijvend advies

Weten hoe jij online kan scoren?

Maak een afspraak via onze contactpagina of laat je gegevens achter.